Om oss

Salto er et strategisk markedsbyrå som jobber med salgs- og markedsutvikling ut fra målbare resultater. Vi hjelper selskaper å definere hva som skaper verdi og hvordan man måler denne verdien. Formålet er å gjøre mer av det som fungerer - mindre av det som ikke fungerer.

 

 
Anita_Salto_rund.png

Anita Martinsen

Strategi og merkevareledelse

M anita@saltonorway.no

T +47 988 21 143

Med bakgrunn som markedssjef, Art Director, prosjektleder og designer har Anita solid kompetanse innen strategisk markedsføring og kommunikasjon. Etter flere år som Art Director i reklamebransjen tok hun steget videre til internasjonale aktører som Statoil, DOF og Inwido. 

Anita har Bachelor innen visuell kommunikasjon fra University of Hertfordshire, samt webdesign og prosjektledelse fra UiB og NTNU.

Anita kombinerer analyse og strategi med en operativ og «hands-on» gjennomføringsevne. Med kunden i sentrum utarbeider hun markedsstrategi og -kommunikasjon på mottakers premisser. Samtidig mener hun at all salgs- og markedsutvikling må være knyttet tett opp mot den overordnede selskapsstrategien. Salgs- og markedsaktiviteter og utviklingsprosjekter må støtte opp under den totale verdiskapingen.

Customer Experience Strategy - merkevareledelse - salgs- og Markedsutvikling


 
 
Inga_Salto_rund.png

Inga Øystese Hovde

Strategi og forretningsutvikling

M inga@saltonorway.no

T +47 984 49 858

Inga brenner for den totale kundeopplevelsen og mener at denne starter internt i selskapet. Som tidligere leder for forretningsutvikling har hun drevet forbedringsprosjekter for å utvikle selskap som helhet i møte med markedet. Ved å utfordre silotankegang med formål om å bedre samarbeid og felles verdiskaping, har Inga drevet endringsledelse på tvers av salg, marked, produktutvikling og kundeservice. 

Inga er utdannet siviløkonom fra Norges Handelshøyskole med master i strategi og ledelse. Avsluttende del av masterstudiet fullførte hun ved MBA-programmet til Ivey Business School i Canada.  

Inga fremstiller beslutningsgrunnlag på bakgrunn av store datamengder og benytter sine analytiske, strategiske og mellommenneskelige ferdigheter til å forstå hva som motiverer til prestasjon. 

Business Development - Lederrådgiving - Strategisk analyse