ANITA MARTINSEN

Strategi og merkevareledelse

M anita@saltonorway.no

T +47 988 21 143

Med bakgrunn som markedssjef, Art Director, prosjektleder og designer har Anita solid kompetanse innen strategisk markedsføring og kommunikasjon. Etter flere år som Art Director i reklamebransjen tok hun steget videre til internasjonale aktører som Statoil, DOF og Inwido.

Anita har Bachelor innen visuell kommunikasjon fra University of Hertfordshire, samt webdesign og prosjektledelse fra UiB og NTNU.

Anita kombinerer analyse og strategi med en operativ og «hands-on» gjennomføringsevne. Med kunden i sentrum utarbeider hun markedsstrategi og -kommunikasjon på mottakers premisser. Samtidig mener hun at all salgs- og markedsutvikling må være knyttet tett opp mot den overordnede selskapsstrategien. Salgs- og markedsaktiviteter og utviklingsprosjekter må støtte opp under den totale verdiskapingen.


CUSTOMER EXPERIENCE STRATEGY - MERKEVARELEDELSE - SALGS- OG MARKEDSUTVIKLING

INGA ØYSTESE HOVDE

Strategi og forretningsutvikling

M inga@saltonorway.no

T +47 984 49 858

Inga brenner for den totale kundeopplevelsen og mener at denne starter internt i selskapet. Som tidligere leder for forretningsutvikling har hun drevet forbedringsprosjekter for å utvikle selskap som helhet i møte med markedet. Ved å utfordre silotankegang med formål om å bedre samarbeid og felles verdiskaping, har Inga drevet endringsledelse på tvers av salg, marked, produktutvikling og kundeservice.

Inga er utdannet siviløkonom fra Norges Handelshøyskole med master i strategi og ledelse. Avsluttende del av masterstudiet fullførte hun ved MBA-programmet til Ivey Business School i Canada.  

Inga fremstiller beslutningsgrunnlag på bakgrunn av store datamengder og benytter sine analytiske, strategiske og mellommenneskelige ferdigheter til å forstå hva som motiverer til prestasjon.


BUSINESS DEVELOPMENT - LEDERRÅDGIVING - STRATEGISK ANALYSE

HELENE VIKTORIA SEM HENRIKSEN

Grafisk design og markedsføring

M helene@saltonorway.no

T +47 980 55 466

I en digital verden skapes ofte kundes førsteinntrykk gjennom visuelle elementer. Da er det viktig at disse gjenspeiler selskapets evner, visjon og strategi. Det gjelder å løfte blikket og se den store helheten. I sitt tidligere arbeid har hun jobbet med nettopp dette; styrke etablerte merkevarer som gjennom konseptutvikling, grafisk design og strategisk markedsføring

Helene har Bachelor i Art Direction og grafisk design fra italienske høyskolen NABA i Milano. Samt reklame- og merkevarekommunikasjon fra Høyskolen Kristiania.

Helene tar utgangspunkt i strategi og visjon og utvikler sterke visuelle konsepter for å skape viktig tilleggsverdi for selskapet og kunden.


Konseptutvikling - Webdesign - Strategisk markedsføring

Vil du finne ut hva som skaper verdi for kundene, brukerene, medarbeidere og selskapet? Ta sats! 

Til toppen!

@ 2020 Salto Norway AS

Salto Norway AS
Vaskerelven 39
‍501 Bergen, NO

Kontakt